Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново проблем с алфата - Антифриз?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
    Аз само да вметна какво знам за пушеците:
    Бял пушек без мирис - гори антифриз
    Бял пушек с синкав отенък и мирис - гори масло
    Черен пушек - недоизгаряне на горивната смес....
    п.п...без значение дизел или бензинов е мотора....
    При мен белия люти леко , а веднага след като запали е леко сив , като пипна газта до 1100/1200 пропушва направи черно , преди беше по зле преди да затапя ЕГР-а
    П.с гледам колата профилактично , не пипа грам нито масло нито антифриз ама на всеки 4/5 месеца се случва магия и изчезва всичкия някъде , доста интересно ...
    Last edited by Niki96; d.m.y г., 08:23.

    Comment


    • #17
      Капачката ми е готова, остава тия дни да намеря време да се занимавам.
      Attached Files
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #18
        Евала! И идеята добра, и изпълнението хубаво...
        156 2.0TS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Евала! И идеята добра, и изпълнението хубаво...
          Мерси, остава да локализирам мястото с пропуска
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Сигурно знаеш как, но все пак да си кажа, щото смятам че е полезен съвет, как се проверяват такива микро изпускания:

            В една празна пръскалка от препарат за прозорци сипваш веро и вода. Пръскаш на една гъба за миене на съдове и я стискаш да направиш пяна. С дълга тънка пръчка (примерно лозова) нанасяш пяната по маркучите и съединенията. Ако се получават балончета - ясно...

            Това го знам от газовите уредби, ползвал съм го много пъти и бачка безотказно.
            156 2.0TS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Сигурно знаеш как, но все пак да си кажа, щото смятам че е полезен съвет, как се проверяват такива микро изпускания:

              В една празна пръскалка от препарат за прозорци сипваш веро и вода. Пръскаш на една гъба за миене на съдове и я стискаш да направиш пяна. С дълга тънка пръчка (примерно лозова) нанасяш пяната по маркучите и съединенията. Ако се получават балончета - ясно...

              Това го знам от газовите уредби, ползвал съм го много пъти и бачка безотказно.
              Ще се възползвам от съвета Мерси.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                Не прекалявай с налягането.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Относно локализирането. Напълни си едно шише с веро и вода смесено, на капачката правиш дупчица и нататък е ясно. Относно налягането, не надвишавай 1.4-1.5 бара, толкова трябва да прави системата в оптимални работни условия, затова и клапана е 1.4
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Капачката ми е готова, остава тия дни да намеря време да се занимавам.
                    Изтрепа рибата с тоя винтил.... надувай на работещ мотор, за да не вземе да напълниш някой цилиндър с антифриз и след това бау....

                    ---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 14:39 ----------

                    А и това с верото и пяната е напълно излишно... търсиш теч на антифриз, а не на газ....само ще те затрудни.... не очаквай да се появят балончета.... 😁 като при газовите уредби
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #25
                      Абе може и да не е на работещ мотор, ама ако няма видими пропуски а налягането спада, тогава задължително подгревните свещи навън и въртене без тях. Един познат на 159ката си ги вади превантивно за преглед, а 2те бяха мокри. Оказа се пукната глава.

                      Като се замисля, както каза Боби, сапункената вода няма да помогне в случая.
                      Last edited by mirchozo; d.m.y г., 16:47.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        Няма да му давам зор, естествено.. До 1.5бара и това е.
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #27
                          Боби е прав за риска от пълнене на цилиндър. Аз бих източил антифриза преди да надувам. А и така повече ще работи и онова със сапунката.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Направо се чудя с какви глупости се занимавате . Дори да източи антифриза, ако пробива е към цилиндър как ще види. Сигурно трябва да закачи и манометър на ауспуха ама щом ви харесва, най-много да смени после радиаторчето на парното, приятно занимание. Пробив на радиатора как ще се види, та питата почти не се вижда, радиаторчето на парното- не се вижда? Единствено някакъв спад в налягането евентуално, неизвестно от къде, същият резултат както до момента.
                            Някой беше споменал при изстиване на двигателя, това е точно, тогава се виждат всички малки пробиви идеално.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:13.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Ако твоето кристално кълбо или бобът показва, къде е пробивът, просто го кажи на човека, за да не се "занимаваме с глупости".

                              Eдва ли има универсална методика за откриване на проблеми. Но съвкупността от няколко, обикновено дава резултат.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Ако твоето кристално кълбо или бобът показва, къде е пробивът, просто го кажи на човека, за да не се "занимаваме с глупости".

                                Eдва ли има универсална методика за откриване на проблеми. Но съвкупността от няколко, обикновено дава резултат.
                                Сега като споменахте радиаторчрта и глупости и се сещам че понякога има влага по прозореца отвътре (предимно като е по-студено) дали ще разглабям табло или да пробвам с друг филтър на купето?

                                Comment

                                Working...
                                X